vrijdag 23 januari 2015

Nieuw merk | MyColour

Er is een nieuw makeup merk verkrijgbaar in België namelijk MyColour.
Ik ontving laatst een aantal producten ervan en vandaag review ik ze.



Dit nieuwe merk is exclusief verkrijgbaar bij Carrefour in Belgie. Het eerste makeup merk met Europese kwaliteit en lage prijzen.


Volume mascara:
A big volume mascara, special brushdevides well and multiplies your lashes for an amazing effect.


De mascara heeft een chique wit uiterlijk met zwarte opdruk.

Het borsteltje is vrij dun maar werkt wel erg fijn en precies. Onderaan dit artikel zie je een ooglook met de producten.
De mascara geeft goed volume en spreid mijn wimpers goed. Een fijne mascara en goed zwart ook.


Deze mascara kost €2,49

Eyeliner Liquid:
Perfect black liner, easy application and intense black colour.


Deze past qua uiterlijk helemaal bij de mascara.
Het puntje is vrij flexibel en werkt wel oké, ik heb liever altijd een stift maar dat is heel persoonlijk.

De kleur is goed zwart en blijft ook goed zitten gehele dag.


 Deze kost €2,49

Eyeshadow
Fantastic bright colours for eye catching results. High pay-off for an intense look. 8 colours available.


Er zit op mijn oogschaduw geen sticker dus weet niet of ze namen hebben maar ik heb in ieder geval een groen kleurtje met shimmer.

De oogschaduw is goed zacht en heeft een goed pigment.


Deze kost €2,49

Khol/Eyeliner:
Soft and easy application. Bright intense colours. Available in black and brown.


Een basic zwart oogpotlood is altijd handig om te hebben maar een must voor mij is toch wel dat het potlood zacht is en goed pigment heeft. Harde potloodjes gebruik ik gewoon haast niet.

Maar dit potlood is lekker zacht en heeft een goed pigment want je ook kan opbouwen.

Deze kost €2,49

Swatches:
Hierboven zie je de swatches van de eyeliner, oogschaduw en oogpotlood.
Zoals je ziet alle 3 goed pigment.

 Ooglook:

Ik heb de producten ook in een ooglook gebruikt.  De oogschaduw, mascara, eyeliner en oogpotlood.
Ik vond de eyeliner wel lastig te gebruiken omdat ik liever gewoon een stift gebruik maar oefening baart kunst!
De mascara ziet er erg mooi uit in gebruik en het oogpotlood ook. En ook de oogschaduw heeft een goed pigment op mijn oogleden en vervaagd niet d.m.v. blenden.

Van de nagellak komt nog een artikel online.

De makeup producten van My Colour zijn te koop in België bij de Carrefour.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails