vrijdag 2 januari 2015

Natura Siberica Cleansing Tonic

Ik gebruik vaak als ik mij makeup eraf haal een melk en een tonic (als ik haast/geen zin heb gebruik ik de makeup eraser) en ik was toe aan een nieuwe tonic en toen ik deze op internet voorbij zag komen heb ik deze besteld. Wat er bij stond klinkt namelijk erg fijn.


Het uiterlijk vind ik er erg mooi uit zien, doet me een beetje denken aan The Body Shop.

Informatie:
Groene thee is rijk aan antioxidanten die de huid beschermt tegen de schade door vrije radicalen (luchtvervuiling, roken, stress, UV) en heeft een antibacteriĆ«le en ontstekingsremmende werking, vermindert roodheid door bijv. puistjes en heeft een sterk hydraterende werking. Salie werkt ook ontstekingsremmend en desinfecterend en helpt de huid sneller helen. Wilde marjolein kalmeert, vermindert roodheid door bijv. puistjes en egaliseert de teint. Hypoallergeen, vrij van parabenen, PEG, siliconen, minerale olien, dierlijke ingredienten, SLS en kunstmatige kleur- of geurstoffen.
Nou dat klinkt goed vinden jullie niet?

De geur is heel licht en een beetje fruitig/zoetig. Het maakt mijn huid heel goed schoon en haalt de laatste restjes weg. Mijn huid prikkelt na gebruik niet en voelt heerlijk zacht en schoon aan. 
Ik gebruik deze nu al een tijdje maar of mijn huid er minder rood door puistjes uit ziet dat weet ik niet, volgens mij zie je haast geen verschil. Maar de ene keer heb ik meer puistjes dan de andere keer dus is moeilijk te vergelijken.


Deze Cleansing Tonic kost €9,50 voor 200ml. en verkrijgbaar bij de webshop StrictlySelected



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails