vrijdag 9 januari 2015

Nailart | Pink Chique

Eindelijk heb ik weer eens een nailart voor jullie. Dit keer met een roze basis en zilveren holografische glitters en steentjes.


Ik had deze nailart op internet gezien maar dan met stiletto nagels, dat zag er erg mooi uit dus ik besloot het op mijn eigen nagels te doen.



Eerst heb ik mijn nagels roze gelakt behalve mijn middelvinger en duim want die heb ik zilver gelakt omdat die vol komen met zilveren glitters.


Ik heb het roze goed laten drogen en toen met lijm de steentjes erop gedaan. Ik heb 3 maten steentjes gebruikt.


Toen het 2e laagje roze nat was heb ik de glitters bij mijn nagelriemen aangebracht en een beetje laten uitlopen.


Op mijn middel vinger en duim heb ik glitters gedaan.
Topcoat en klaar!

Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten want ik blijf nu al overal aan hangen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails