vrijdag 30 januari 2015

MUA Eyeshadow palette Starry Night

Ik heb eigenlijk nog niks van MUA gekocht bij de Kruidvat. Ik had wel al eens besteld via de webshop van MUA. Maar laatst was ik bij een Kruidvat met een MUA schap en ik kocht 1 oogschaduw palette. 
Kijken jullie mee naar de swatches?



Dit palette bevat mooie koele kleuren met shimmer erin.
Roze , blauw, grijze tinten.


Er zit ook een spons applicator bij.


De kleuren vond ik erg mooi en zijn goed te combineren.

Swatches:

De swatches zien er goed uit, mooi pigment en mooie kleurtjes. De oogschaduwen zijn lekker zacht en hebben haast geen fall out.


Ik ben erg blij met dit palette, MUA is een erg fijn merk!

Dit Starry Night palette kost €5,99 en te koop bij sommige Kruidvat filialen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails