zaterdag 3 januari 2015

LifeProof Iphone 4 hoesje

Ik kreeg laatst een nieuw hoesje, namelijk de LifeProof Fre Case voor mijn iPhone 4. Toen ik het hoesje binnen kreeg vond ik het een meer geschikt hoesje voor mijn vader.


Telefoon hoesjes vind ik echt wel een must voor je telefoon, het beschermt je telefoon maar ziet er ook nog eens mooier uit.
De Lifeproof Fre Case Apple iPhone 4/4S Zwart in het kort:
  • Complete zekerheid
  • Optimale bescherming
  • Waterdicht, drop proof, dirt proof, en snow proof
  • Compact design
  • Dun, licht, sterk
  • Screen protector bijgeleverd
  • Uitvoerig getest
  • Militaire standaard MIL-STD-810F-516.5
  • Stoer uiterlijk
  • Uitsparingen voor behoud functies Apple

Ik vond dit een mooi hoesje voor mijn vader, hij heeft zijn iPhone 4 dagelijks bij zich en is een installateur dus er kan wel eens iets gebeuren, dat zijn iPhone valt of er valt iets op daarom moet zijn iPhone goed beschermt zijn dus ik gaf hem dit hoesje om te testen voor mij.

Zoals je hierboven kunt zien moet dit hoesje je mobiel voor heel veel dingen beschermen.



Dit hoesje is echt een hele case, een achterkant en een voorkant met screen protector eraan vast.
Ook zitten er uitsparingen voor de knoppen enzo.


Wat mijn vader ervan vind:
Hij vind het een mooie hoesje en is makkelijk op te doen, wel gaat soms de zijkant aan de rechterkant los. En ook het geluid wordt zachter dus het is wel aan te raden om het geluid van te voren wat harder te zetten. Hij is er wel erg blij mee want het geeft een goede bescherming. Ook het touchscreen werkt goed ondanks er een screen protector op zit.

Zoeken jullie nog iPhone 4s hoesjes? Of misschien al wel iPhone 6 hoesjes neem dan zeker eens een kijkje op GSMpunt.nl

Dit Lifeproof Fre Case voor Iphone 4 in het zwart kost €64,95. Ook verkrijgbaar in het wit.




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails