zondag 25 januari 2015

IZGO Naildesign nail art pen

Ik ben altijd wel bezig met nailart maar op de een of andere manier gebruik ik haast nooit nailart pennen. Laats ontving ik een leuk setje en daar ben ik mee aan de slag gegaan.


Zoals je ziet zit het verpakt in een doosje, ik kreeg ook 1 losse pen maar deze is ook verkrijgbaar in een doosje als set van 2 pennen.
Het doosje is super stevig en erg mooi.
Er zit ook een boekje bij met hoe het werkt, tips en voorbeelden.

Ik heb een zwarte/witte gouden/zilveren en paarse/rode.



Deze bijzondere, gepatenteerde nail art pennen zijn verpakt in een luxe doosje met daarin 4 prachtige kleuren. 
Elke kleur heeft zowel een kwastje als een fijne tekenpen om heel precies je eigen creaties te kunnen maken. Leuk op je vingernagels maar ook op je tenen, je fantasie is grenzenloos.
In elk doosje van 4 kleuren zit een ideeƫnboekje met daarin stap voor stap uitgelegd hoe je zelf de leukste nailarts kunt maken. Verbaas je vriendinnen, want iedereen kan hiermee prachtig gedecoreerde nagels maken !

Als je de dop eraf draait heb je een gewoon nagellak kwastje en als je de dop eraf trekt heb je een pennetje.


Zo zien de kleuren nagellak eruit:

De kleurtjes dekken goed en drogen snel, wel vind ik het onhandig want als je aan het lakken bent kan je het flesje niet neer zetten dus moet je het in je hand houden.

Onderstaande nailart heb ik gemaakt:



De basis kleurtjes, zwart/wit en zilver/goud vind ik het makkelijkst in gebruik want bij de rode en paarse komt er heel veel lak uit het pennetje en bij de andere niet.

Ik vind de pennen erg handig om te gebruiken, ik vind vooral de vlinder om het zilveren erg leuk.

Deze Izgo naildesign pennen kosten €10,- per setje van 4 kleuren en verkrijgbaar bij Izgo Nail Design

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails