donderdag 8 januari 2015

Dr. Hauschka Foundation

Nieuw in het Dr. Hauschka assortiment; 5 natuurlijke tinten foundations.
De foundation is eenvoudig aan te brengen, combineert authentieke kleurnuances met een luchtige structuur en verwent je huid met de fijnste plantaardige oliën, wassoorten en heilzame plantenextracten. De Foundation volgt de Translucent Make-up op met nieuwe tinten, een nieuwe samenstelling en een nieuwe geur. De Foundation camoufleert kleine oneffenheden, donkere kringen en roodheid, maar verbergt jouw persoonlijkheid niet.


De tubes zien er mooi chique uit, zwart glimmend met witte en gouden opdruk.
Op zich vind ik de tubes niet heel groot, ze bevatten 30ml inhoud.


Zelf gebruik ik altijd een foundation van P2 in een pompje, een pompje vind ik altijd wel erg handig maar meestal krijg je het onderste er niet uit en met een tube is dat net even wat makkelijker.

Huidverzorging en foundation in één De formule van minerale pigmenten, geselecteerde geneeskrachtige kruidenextracten, de fijnste plantaardige oliën, wassoorten en natuurlijke essentiële oliën zorgt ervoor dat de natuurlijke functies van je huid worden versterkt en dat ook dit vernieuwde product een voortreffelijke gezichtsverzorging biedt. Het product reguleert de vochtbalans van je huid en beschermt je gezicht tegen externe invloeden.
Het klinkt heel goed dus ik ben benieuwd naar de kleuren want ik heb namelijk een erg lichte huid en meestal is nr. 01 nog te donker voor mij.

 Lichte tot medium dekking Een bijzonder aantrekkelijke eigenschap van Dr. Hauschka Foundation is de vloeibare consistentie, waardoor het product gemakkelijk en gelijkmatig aan te brengen is. Dankzij de lichte tot medium dekking worden oneffenheden gecamoufleerd en blijft tegelijkertijd je natuurlijke uitstraling behouden.  Bij de nieuwe formule van Dr. Hauschka Foundation is de vernieuwde geur een van de eerste dingen die opvalt.  Als je het product aanbrengt, merk je onmiddellijk het frisse vleugje citroen op. Een vleugje citroen;  aangevuld met een licht wasachtig kokoscomponent en een hemelse vanillegeur. 

Vijf nieuwe tinten
Foundation 01 macadamia: neutrale, lichte huidskleur;
Foundation 02 almond: warme, lichte en lichte-tot-medium huidskleur;
Foundation 03 chestnut: koele, medium huidskleur;
Foundation 04 hazelnut: warme, medium tot licht donkere huidskleur;
Foundation 05 nutmeg: neutrale, medium tot enigszins donkere huidskleur. 

De kleuren:
01-02-03-04-05

Er zitten tussen de 5 kleuren niet heel veel verschil in en een hele donkere voor de donkere huid is er ook niet echt en helaas is de lichtste, nr. 01, nog te donker voor mij. Dus ik heb helaas geen foto's dat ik het draag omdat de kleur gewoon echt niet geschikt is voor mij maar toen ik een dagje thuis bleef heb ik de foundation wel opgedaan zodat ik het toch enigszins kon testen voor jullie.
Aller eerst de geur vind ik heerlijk! Je ruikt het meteen als je het opbrengt. Een leuk extraatje. 

De dekking is ook goed, mijn oneffenheden en sproetjes worden goed gecamoufleerd en het geeft je geen pancake effect. De foundation glijdt over je huid tijdens het aanbrengen. En het trekt snel in.

De nieuwe Dr. Hauschka Foundation is vanaf 
2 februari 2015 verkrijgbaar in een tube van 30 ml. € 21,50 (adviesprijs).


Volg Nail-Gloss op Bloglovin


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails