donderdag 22 januari 2015

Catrice VISIONairy nagellak swatches

Deze maand ligt de Catrice collectie genaamd VISIONairy in de schappen en jullie zagen mijn review al van de highlighter en vandaag swatch ik 3 lakjes voor jullie,



Er zijn totaal 4 kleurtjes maar ik kocht er 3.
De flesjes zien er leuk uit, vierkant met een zilveren dop met vormpjes erop.

Er zit 11ml inhoud in.

Swatches:

 01 Mystic Moments:
Dit lakje is soort van paars/zilver/grijs metallic en er zitten kleine paarse glitters in. In het flesje zag deze er erg mooi uit maar zo op mijn nagels vind ik hem wat minder.
Ook dekt deze pas met 3 laagjes.

 03 Greencard to Surreality:
Dit is een shimmer groen lakje wat ook helaas pas dekt met 3 laagjes....

 04 Greyhound to Nowhere:
Dit vind ik wel de topper uit de collectie, dekt al met 1 laagje en wordt matte. Erg mooi! 

De Catrice VISIONairy nagellak kost €3,59 p/st. en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails