zondag 11 januari 2015

Blush + 2x oogpotlood Big Bazar

Een hele tijd geleden kocht ik bij de Big Bazar 2 oogpotloden en een blush. Ik kende de merken niet maar ik was wel benieuwd of het fijne producten zouden zijn.
Kijken jullie mee?


Ik kocht 2 oogpoloden, een turquoise kleur en een grijze.
Het uiterlijk is leuk, glimmend zwart en het uiteinde heeft de kleur van het potlood, zo kan je goed zien welke kleur het is.


De potloodjes zijn helaas wel wat hard, dus brengt niet heel erg lekker aan op je ooglid en vooral niet als deze gevoelig is.


Het pigment is redelijk maar de grijze kleur kan altijd beter. Het is jammer dat ze niet lekker zacht zijn want ik weet al van mij zelf dat ik ze nu niet ga gebruiken omdat ze hard zijn.

Smooch Blusher:
De verpakking van deze blush sprak mij al erg aan, een leuk mooi roze uiterlijk met een soort van kant erop.
Voor mij is het altijd een pluspunt als iets in een verpakking zit.


De verpakking van de blush zelf doet me denken aan de NARS blushes.


Deze blush kocht ik in de kleur 'Cookie Crumble'.
Dit is een bruinige/peach kleur met shimmer erin.


Binnenin zit ook nog een spiegel.


De kleur vind ik erg mooi en het heeft een goed pigment. Als ik weer eens bij de Big Bazar ben ga ik kijken naar nog andere kleurtjes van deze blush.


De ooogpotloden kosten volgens mij €0,99 p/st. en de Smooch Blusher €2,99 en te koop bij de Big Bazar.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails