dinsdag 20 januari 2015

Alexander Jacobs Jewels

Kennen jullie de webshop Alexander Jacobs Jewels al? Nee? Nou dan moet je zeker verder lezen want je kan op de webshop zelf een ketting samenstellen.
Kijken jullie mee?


Informatie:
Een halsketting en armband die in één oogopslag het levensverhaal van de eigenaar vertellen. Die je helemaal kunt afstemmen op verschillende gelegenheden. Dat is wat de sieraden van Alexander Jacobs tegelijk bijzonder en uniek maakt. Voor iedere leeftijd!
Onze collectie bestaat onder meer uit medaillons (lockets) die met tal van accessoires een persoonlijke tint meekrijgen. Deze kleine zwevende bedels (floating charms), met een ruime keuze uit tal van thema's, zijn eenvoudig in het medaillon te plaatsen. Ook zijn er fraai vormgegeven plaatjes (back- en windowplates) met een boodschap in te stoppen.
De halskettingen en armbanden zijn vervaardigd van zilver, goud of rose goud. Net als de sieraden zijn ze van een topkwaliteit roestvrij staal (stainless steel). Met een grote verscheidenheid aan vormen, kleuren en maten is er voor elk wat wils, bij iedere gelegenheid. 

Ik ontving mijn ketting in een prachtig organza zakje en er zat nog een folder bij.
Je kan alles zelf kiezen en samenstellen.

Als eerst maak je voor jezelf natuurlijk de keus voor welke kleur je gaat, zilver, goud of rosé goud.
Ik ging voor rosé goud.
Dan kan je een ketting kiezen ik ging voor deze ketting: Klik hier
De ketting is niet heel lang maar dat is weer eens wat anders. Vind ik helemaal niet erg.
Rosé Gouden ketting met kapittelslot en 51 cm lang en gemaakt van stainless steel.
De ketting kost €20,-



Dan moet je natuurlijk ook nog wat aan de ketting, je kan dan een locket uit kiezen, ik koos de rosé gouden medium met steentjes. Deze kost €20,- Klik hier Dan kan je een plate kiezen. Ik ging voor 'inspire'. Deze kost €7,50. Klik hier


En dan komt wel het leukste gedeelte vind ik, de charms uit kiezen! Ik heb er 4 uitgekozen die ik erg mooi vind. Een lipstick, een nagellak flesje, een hakje en een parfum flesje. Deze charms kosten €3,- p/st.

Je kan er evt. ook nog accessoires bij doen. Maar ik vond mijn ketting zo goed.

Het eindresultaat ziet er erg mooi uit en ben er super blij mee. Zo heb je een unieke ketting.


Zijn jullie al bekend met deze kettingen? Ik vind het echt super tof!

De prijzen van ons assortiment variëren van 3,00 tot 59,95 euro. De sieraden zijn vanaf het derde kwartaal van 2014 verkrijgbaar via de verkooppunten van Alexander Jacobs. De adressen daarvan staan op de website www.alexanderjacobs.nl. Uiteraard is de collectie daarop ook online te koop.

Neem snel een kijkje op de webshop Alexander Jacobs Jewels en stel zelf je ketting samen. En wat ook super is; altijd gratis verzendkosten!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails