donderdag 29 januari 2015

Alessandro Striplac

Gel nagellak is helemaal hot en ook ik draag gel nagellak maar het eraf halen blijft een drama, vijlen of weken en je bent wel even bezig.
Maar nu heb ik de Alessandro Striplac getest, dit kan je als een velletje eraf trekken. Kijken jullie mee?



Er is een nieuwe collectie met hierin 3 nieuwe kleuren genaamd 'Sunday Rose'. Ik heb een een peach apricot kleurtje genaamd 'Apricot Touch'.

Wat heb je allemaal nodig:
- Reinigingspads, hier begin je mee en eindig je mee
- Twin coat
- Kleur striplac 
- LED lamp

Je begint met je nagels te reinigen d.m.v. de pads, dit zijn ronde pads die heel nat zijn. En ze ruiken ook nog eens heerlijk naar perzik.

Dan breng je de twin coat aan, dit is een base en top in 1. Laat dit 60sec. uitharden
Breng dan de kleur aan en dan ook weer onder de lamp voor 60 sec.
Herhaal deze stap.
Breng dan als laatste weer de twin coat aan en weer onder de lamp.

De kleur is beige/perzuik. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het kleurtje. De sticker op het flesje zag er mooier uit.



Resultaat na 2 weken:
Na 2 weken zat het nog perfect alleen krijg je de uitgroei dus ik heb het er na 2 weken afgehaald.

Het eraf halen ging alleen niet zo makkelijk zoals er wordt beschreven, je moet echt goed zoeken naar een stukje waar je aan kan pulken zodat het los gaat. Het zat erg goed gehecht bij mij. Maar uiteindelijk een stukje gevonden en voorzichtig gaan trekken maar dat ging niks echt, deed behoorlijk pijn aan mijn nagels... Dus ik ben verder maar gaan vijlen om het eraf te krijgen. Want door dat trekken zag mijn pink nagel er ook niet zo goed uit zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Aan de ene kant vind ik het jammer dat het niet goed werkt maar aan de andere kant, het lijkt mij ook niet zo goed voor je nagels eigenlijk.

De Sunday Rose collectie is verkrijgbaar vanaf feb. bij de luxe parfumerieĆ«n en drogisterijen voor €16,95 p/st.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails