zondag 28 december 2014

Ziaja Micellair Water Sensitive

Micellair water of te wel reinigings- water is de laatste tijd een soort van in. Zelf was ik nog niet heel erg bekend met Micellair water maar daar is nu verandering in gekomen.
Ik heb namelijk de Sensitive Micellair Water getest van het merk Ziaja voor jullie.



Het uiterlijk zie er leuk uit doordat het doorzichtig is en de substantie blauw.
D dop doe je open en dan zit er een klein gaatje waar het uit komt. Erg handig zo pak je niet te veel dus is het zuinig in gebruik.

Informatie:
Reinigings water voor de gevoelige huid. Bevat alleen de essentiĆ«le bestanddelen.
  • Verwijdert make-up.
  • Effectief reinigt de huid.
  • Verzacht de opperhuid. 
  • 0% parabenen
  • 0% alcohol
  • 0% parfum
Nou dat klinkt fijn!
Het heeft haast geen geur maar een heel klein beetje maar van mij hoeft het ook geen geur te hebben. Prima dus.
Gebruik:
Breng het reinigings  water over het gezicht en hals met een wattenschijfje.
Gebruik 's ochtends en' s avonds.

Het reinings water voelt heerlijk fris en het haal de laatste restjes makeup eraf en je huid voelt heerlijk schoon en zacht aan.
Ik gebruik deze 's avonds en 's ochtends zoals je een schoon gezicht heb als je weer makeup erop doet.

Deze Ziaja Micellair Water Sensitive kost €5,29 voor 200ML.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails