zaterdag 27 december 2014

Webprint Fotoalbum

Een fotoalbum is een erg leuke herinnering aan bijvoorbeeld een vakantie of zoals ik heb gedaan aan je huisdieren. Ik heb namelijk een fotoalbum online gemaakt via Webprint van mijn 2 chihuahua's.



Hieronder vind je allemaal foto's, ik heb niet van elke bladzijde foto's gemaakt.



Het maken van het foto album is erg gemakkelijk via Webprint alleen vond ik het lastig om de juiste foto's  te selecteren dus mocht je een album willen maken zoek van te voren de foto's uit en sla ze op in een nieuw mapje zodat je ze gemakkelijk kan toevoegen. Ik heb namelijk de foto's overal en nergens staan dus was ff zoeken.
Je kan ook tekst toevoegen. Als je bezig bent wijst alles voor zich.


Mijn album bevat 24 pagina's en heeft een harde kaft, dat wilde ik sowieso. Ik koos voor vierkant in maat L. Ik vind het fotoalbum erg mooi geworden, mooi afgewerkt en glanst mooi.
Ik ben er erg blij mee en het is een mooi aandenken mochten Goofy en Diva er over heel wat jaar niet meer zijn. Ben blij dat ik dit besteld heb.

Voor mijn foto album was ik €17,95 kwijt excl. verz.k. van €3,95.

Heb jij wel eens een fotoalbum gemaakt?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails