donderdag 18 december 2014

Vichy Normaderm Reinigingsmousse

Nieuw in het Vichy schap: Normaderm Reinigingsmousse. Dit is de oplossing voor een vette en glimmende huid. Nou beide heb ik dat dus ik was erg benieuwd naar dit producten en vandaag vertel ik jullie er mee over.





De eerste stap in de verzorging van een onzuivere, vette huid is het tweemaal daags grondig reinigen van de huid. Het is van belang dat het overtollige talg weggehaald wordt. Hierdoor voorkomt je verstopte poriën en puistjes. Normaderm introduceert Normaderm Reinigingsmousse: een reinigingsmousse voor de vette, onzuivere huid die specifiek gericht is po het normaliseren van de talgproductie. Deze mousse werkt talgregulerend, matterend, is ultra tolerant en verwijdert zelfs make-up.

Deze reinigingsmousse ziet er erg verfrissend uit met dat groene kleurtje. De vloeistof vind ik best dun voor een mousse. Maar als je op het pompje drukt om er vloeistof uit te krijgen dan komt er meteen mousse uit, terwijl je dit niet ziet zitten in het pompje.


Ik gebruik deze nu elke avond en ochtend. 'S vonds na de reiniging om nog de laatste makeup restjes weg te halen want dat doet deze mousse ook goed. Het brengt makkelijk aan en het schuimt een beetje. Mijn huid voelt na gebruik heerlijk zacht aan en ziet er fris en schoon uit. En een pluspunt; minder vet!

Ik raad jullie deze Vichy Reinigingsmousse aan als je een vette huid hebt, daar is deze zeker voor geschikt.

Vichy Normaderm Reinigingsmousse kost €16,- voor 150ML. En verkrijgbaar bij de apotheek.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails