dinsdag 16 december 2014

Te koop:

Ik heb wat makeup spulletjes wat ik wil verkopen. Misschien heb je interesse?
De prijzen die ik erbij heb gezet zijn vraagprijzen, overleggen kan altijd.
Prijzen zijn excl. verzendkosten. Ik verzend via PostNL.



Coastal Scents Creative Me #1 palette, gekocht bij Enchantra voor 14,95.
Prijs: €8,-.
Conditie: Slechts een paar keer gebruikt.


Stargazer neon oogschaduw. Nieuwprijs 4,95 p/st.
Forest en Rose pink.
Prijs: €4,- voor beide
Conditie: Slechts 1x geswatched.


L' Oréal Color Infaillible 005 Purple Obsession. Nieuwprijs tussen de 9 en 12 euro.
Prijs: €3,-
Conditie: 1x geswatched


Pakket Moonminerals oogschaduw, concealer, finish potjes. Sample potjes.
Gekocht voor €1,75 p/st. 17 stuks.
Prijs: €15,- voor alles, ook de 5 true mineral zakjes hieronder
Conditie: paar keer gebruikt.

Green delicious -pink delicious - turquoise summer - twinkle violet - finishing powder sheer - purpledelicious - blush coral - plumeria - black - red delicious - choclate - bubblegum - blue delicious - ocean blue - yellow delicious - concealer mint - orange delicious



Ik kan ook naar Belgie verzenden.

Stuur een mailtje naar; nail-gloss@live.nl als je interesse in iets hebt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails