woensdag 10 december 2014

Swatches | 3x Catrice Viennart Nagellak

Deze maand ligt de Catrice collectie genaamd Viennart in de schappen. Ik kocht hiervan alleen 3 nagellakjes.
Kijken jullie mee naar swatches?


Ik kocht 3 van de 4 nagellakjes, de lichtere (01) sprak mij niet echt aan dus heb deze laten staan.


De flesjes zijn hetzelfde als de flesjes uit de standaard collectie alleen dan met een bloemen print erop. Dat maakt het toch even wat chiquer.

Swatches:

02 Vienna Rose Woods:

02 is een prachtig nude/roze kleurtje met shimmer erin. Deze dekt in 2 laagjes.

03 LilART Lily:

03 is echt heel mooi. Beetje paars/zilver achtig met een metallic finish.

04 ARTful Red:

04 vind ik een erg chique kleur, rood met shimmer en deze dekt ook met 2 laagjes.

Alle 3 vind ik heel erg mooi en dekken goed, alleen het kwastje van 04 is niet fijn, de haartjes zijn niet gelijk en daardoor moeilijk te lakken.
Mooie kleuren ook voor de feestdagen.

Ze kosten €2,99 p/st. en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails