maandag 15 december 2014

Swatch | OPI Sand Get Your Number

 Bij de Big Bazar kocht ik laatst een OPI lakje. Een sand lakje. Op zich zijn sand lakjes niet heel erg in meer maar dat maakt mij niet heel erg uit, de kleur vond ik gewoon prachtig!


De kleur in het flesje ziet er erg mooi uit, donker blauw met glitters. Tijdens het lakken zie je amper wat terug van die donker blauwe kleur. Jammer!
Op mijn nagels heb ik mijn wijs en middel vinger gelakt met 3 laagjes en nog is deze niet dekkend helaas. Wel zie je goed de sand structuur.


Op mijn ringvinger en pink heb ik eerst een blauw kleurtje eronder gedaan en toen 1 laagje opi.

Los vind ik dit erg jammer maar over een ander lakje heen is deze wel erg mooi.

Dit is OPI Liquid Sand Get Your Number. En heb ik gekocht bij de Big Bazar voor €4,99

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails