dinsdag 2 december 2014

Review | MakeUp Eraser

Vandaag review ik voor jullie een super leuk (voor mij) een nieuw product namelijk de MakeUp Eraser!


De MakeUp Eraser is een natuurlijke methode om je make up te verwijderen. Geen agressieve chemicaliën nodig, gewoon de MakeUp Eraser nat maken met water en al uw makeup verdwijnt binnen enkele seconden. Zelfs waterproof eyeliner en mascara, HD makeup, toneel make up, en nog veel meer. De MakeUp Eraser is ideaal voor de gevoelige huid en lensdragers. De MakeUp Eraser is herbruikbaar en kan in de machine minimaal 1000x gewassen worden. Alle make up vlekken zullen na elke was verdwijnen. De MakeUp Eraser is GEEN MICROFIBER! De MakeUp Eraser is gemaakt van een polyesterblend, is een roze pluche met een satijnen rand en voelt superzacht aan. Om je make up te verwijderen op vakantie moet je vaak een hoop make up removers meenemen. De MakeUp Eraser geeft je vrijwel geen extra gewicht in je koffer en kan ook niet gaan lekken! Tevens ben je millieu vriendelijk bezig, want de meeste removers en make up doekjes zitten in plastic verpakkingen, die je telkens opnieuw weer moet kopen en weggooien.
Verwen uzelf, verwen uw huid en bespaar heel veel geld !

Ik was er eerlijk gezegd een beetje sceptisch over, hoe kan je nou alleen met water al je makeup eraf halen, inclusief waterproof zoals mascara en eyeliner?
Nou het werkt super! Ik heb het nu een week gebruikt en het werkt erg goed en gemakkelijk.


's avonds heb ik eerlijk gezegd nooit veel zin om mijn makeup eraf te halen maar het moet wel, nu met deze makeup eraser gaat het veel sneller. Je gebruikt de korte haartjes kant en doet er water op, over je gezicht en ogen halen en dat voelt ook nog eens fijn aan, het doekje is namelijk heerlijk zacht.
Ik was echt verbaasd hoe goed het eraf gaat.

Ik doe 3 á 4 dagen met deze en dan gaat het de was in, na het wassen zijn alle makeup vlekken er helemaal uit en kan je het weer gebruiken. Ik adviseer wel om eerst voor je het gaat gebruiken even te wassen want anders neemt het geen water op en na 1x wassen wel.
Handig voor op reis ook!

Er werd gevraagd naar een foto van de gebruikte makeup eraser, dus hierbij!: Dit is na 1x gebruiken.


En een pluspunt:

NIET GOED? GELD TERUG!Wij zij pas tevreden als u dat bent! Er zijn al duizenden tevreden gebruikers van de Makeup Eraser. Wij staan 100% achter ons product en daarom geven wij een 30-dagen-niet -goed-geld-terug-garantie !
Ik ben super tevreden erover en gebruik deze met veel plezier. Wat vinden jullie hiervan? Lijkt het je wat?

De MakeUp Eraser kost €19,95 en hier te koop: Klik hier 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails