zaterdag 20 december 2014

Review | Karin Herzog Beauty Booster Box

Vandaag laat ik jullie een box zien van het Zwisters merk Karin Herzog. Dit is een luxe merk op gebied van gezichtsverzorging.
Deze box bevat een gel, milde scrub en een masker.

Ten eerste wat zit de box mooi verpakt zeg! Dat vind ik inderdaad erg luxe en dat hoort gewoon bij een luxe merk.
Ook als je het open doet voel je onderhand de luxe.


Cleansing Gel:
De gel ruikt een beetje naar kokosnoot. Zelf ben ik niet zo'n fan van kokos.  De cleansing gel is erg dik, nog dikker dan gel eigenlijk. Het smeert wel goed uit maar het schuimt niet.
Ik weet nou niet of ik de substantie lekker vind, heb liever iets dunner.

Milde scrub:
Deze scrub heeft een dikkere witte substantie en heeft dezelfde geur. De scrub heeft hele fijne scrub deeltjes die je haast niet voelt.
Ik vind dit een erg fijne scrub voor je gezicht, ik houd niet zo van grove scrub deeltjes voor op je gezicht en deze is erg fijn. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan na gebruik.

Masker:
Dit masker heeft een hele apart geur, hoe het ruikt durf ik niet precies te zeggen. De substantie is wit en normaal qua dikte. Het masker voelt heel verfrissend aan en om het aan te brengen zit er ook een masker kwast bij. Deze is fijn en makkelijk in gebruik.
Het masker ziet er heel apart uit op je huid, het krijgt allemaal bobbeltjes...
Na 10 min. kan je het eraf halen en voelt je huid heerlijk zacht aan.


Het zijn 3 producten die wel oké zijn maar om daar nu zo veel geld voor uit te geven? Nee dat heb ik er niet voor over.

The Beauty Booster Box kost €51,- 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails