zondag 21 december 2014

Nailart | One Stroke Flowers

In de winkel hebben we nieuwe tubes verf en ik ging het natuurlijk meteen even uittesten.
Kijken jullie mee?

Ik koos voor een glitter french manicure. Ik heb mijn randjes roze gelakt en ingedoopt in de glitters.


En toen heb ik alvast topcoat erover heen gedaan zodat je de glitters niet voelt als je bezig bent met het verf.


Om de bloemen te tekenen heb ik de 'one stroke' techniek gebruikt.
Je pakt een vierkant nailart penseeltje en 2 kleuren verf. In mijn geval roze en wit.


Je doopt 1 hoekje in het wit en het andere hoekje in het roze. Dan zet je eerst een paar streepje op papier zodat de kleuren goed kunnen mengen.


Dan begin je aan de blaadjes, het is een beetje lastig uit te leggen maar je gaat in een bewegende manier over je nagel heen. Je kan het beste even op youtube zoeken naar; one stroke flower nailart.



Nog wat stipjes erbij gezet, topcoat en klaar!


Wat vinden jullie ervan? Wel eens de one stroke techniek geprobeerd?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails