dinsdag 23 december 2014

Makeup Revolution Iconic 3

Ik bestelde laatst bij Makeup Musthaves het Iconic 3 palette van het merk Makeup Revolution. Een prachtig merk dat jullie vast wel kennen.


Ik ben gek op bruin/nude/aarde tinten en dan het liefst met shimmer. En dit palette is daarvoor zeer geschikt. Ik draag elke dag oogschaduw in dit soort tinten en een palette is gewoon erg handig.


Er zitten 12 kleuren in en het palette is best groot, had het kleiner verwacht eigenlijk. Beter zo groot.


Er zit ook een sponsapplicator bij. In het palette zitten een paar matte kleuren en de rest heeft shimmer.


1e 6 kleuren:
De 1e en de 4e zijn matt. De 1e is perfect als highlighter. 
Het pigment is echt super, mooie kleuren, lekker zacht maar niet kruimelig.

2e 6 kleuren:
De 1e van deze rij is ook matte, de rest met shimmer.
Ook deze zijn allemaal goed gepigmenteerd.

Ik ben erg blij met dit palette, erg mooie kleuren en super pigment. Echt een toppertje!

En nog een voordeel; dit palette kost maar €4,99!
Ik kocht dit palette bij Makeup Musthaves. Klik hier


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails