donderdag 25 december 2014

Makeup Revolution Death By Chocolate Eyeshadow Palette

De Makeup Revolution Chocolate palette wilde ik erg graag en laatst bestelde ik de Death by Chocolate versie.
Kijken jullie mee naar de swatches?

Alleen om het uiterlijk zou je dit palette al kopen, kijk hoe leuk!
Het palette is ook best groot en super stevig.


Maar ook de kleuren zijn prachtig. En er zit binnenin nog een spiegel en een applicator. (die van mij zat er niet in dus stuurde ik een mailtje en kreeg deze netjes thuis gestuurd zodat mijn palette compleet is maar toen ik de foto's maakte was deze nog niet binnen)


Er zitten matte en shimmer kleuren in. Ook 2 highlighters, de grotere pannetjes, een matte en één met shimmer.

Ik ben verliefd op de kleuren, super mooie tinten! En ze hebben ook namelijk, er zit namelijk een plastic plaatje overheen met de namen erop.


Swatches:
1e rij:
White light - Matte nude 
Don't Let Go - Shimmer brons 
Break Me Up - Semi Matte bruin
Consume Me - Donker bruin met klein shimmertje
All is Lost - Matte zwart
2e rij:
Lick Me - Matt roze/bruin
Fool's Gold - Shimmer goud
One More Bar - Matt bruin
Devour Me - Matt bruin/grijs
Tear the Wrapper - Shimmer rosé goud
Love You to Death - Shimmer paars

3e rij:
Pray for Me - Shimmer goud/bruin
Dipped - Shimmer goud
Tease Me - Shimmer groen/bruin
Set Me Free - Shimmer beige
- Bring Down Angels - Shimmer nude (highlighter)

Misschien een raar feitje maar de oogschaduwen ruiken naar chocolade;)

Het pigment is erg mooi! Ik kan niet wachten om hier mee aan de slag te gaan. De oogschaduwen zijn lekker zacht maar kruimelen haast niet. Ben super blij met dit prachtige palette!

Ik bestelde dit palette bij MakeupMusthaves voor €9,99



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails