woensdag 31 december 2014

Makeup Revolution Blushing Hearts Candy Queen

Deze leuke cute hartjes blush kennen jullie vast wel? Nou ik wilde deze super graag want ik was gewoon verliefd op het uiterlijk maar ik las ook dat het pigment goed is. Dus alle rede voor mij om deze te bestellen.

Wat mij als eerste opviel is het formaat, wat een grote blush eigenlijk. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat deze veel kleiner zou zijn. Super dus!


Ik koos voor de versie Candy Queen Of Hearts. Alle blushes hebben 3 tinten erin. Deze heeft een roze, peach en bruin tint. Allemaal met shimmer.

Pretty hé?


Swatch:
Nou het pigment is dik in orde, de laatste (4e) swatch is alle kleuren door elkaar heen.


De blush geeft een mooie shimmer en een roze kleur op je wangen.

De Makeup Revolution Blushing Hearts Candy Queen kost €6,99 en verkrijgbaar bij Makeup Musthaves.

Fijne jaarwisseling!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails