vrijdag 5 december 2014

Etos | Handzeep Macadamia

Etos selecteerde de tien allerbeste verwenproducten om cadeau te doen tijdens de feestdagen en stak ze in een mooi jasje. De limited editions hebben een bijzondere vormgeving waardoor ze perfect passen in een feestelijke wintersfeer. 


Etos brengt 10 limited edition producten uit speciaal voor de winter met een super leuk winters uiterlijk.
Ik laat jullie vandaag een handzeep zien, dit is 1 van de 10 producten, deze handzeep heeft de geur Macadamia met pure zijde.
Het is zijdezacht voor de handen en huidvriendelijk.


Het uiterlijk ziet er mooi uit, echt winters, en het heeft ook een handig pompsysteem, dat werkt natuurlijk hygiƫnisch. De zeep heeft een mooie parelmoer/zijde witte kleur en de geur is ook heerlijk, niet te sterk maar precies goed voor een handzeep.


De handzeep schuimt een beetje en maakt je handen goed schoon. En het is ook nog eens goed voor mijn handen wat het droogt mijn handen niet uit en houdt ze gewoon soepel en niet trekkerig.
De geur ruik je ook nog eventjes op je handen.

Ik vind het een heerlijke handzeep en deze staat nu standaard naast de wastafel.

De Etos Macadamia Handzeep kost €1,69 en tijdelijk verkrijgbaar bij de Etos.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails