zaterdag 13 december 2014

Essence Come To Town Eyeshadow 01

Deze maand ligt de Essence collectie Come To Town in de winkels. Ik kocht hier o.a. een oogschaduw quattro van in 01.


Dit is 01 Make A Wish.


 Deze oogschaduw quattro bevat 4 kleuren; teal, goud, zilver en groen. Allemaal met shimmer. Ik vind het wel een aparte kleuren combinatie maar voor de feestdagen op zich wel leuk.


Het doosje is gewoon simpel doorzichtig en rond, zo zie je de kleuren goed.

Swatches:

Het pigment is goed, dat valt me echt mee. De oogschaduwen zijn ook lekker zacht.
Mooie kleuren ook. Ik denk dat ik deze met kerst wel ga gebruiken. Wellicht zien jullie nog een ooglook voorbij komen.

Deze kost €2,89 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister in totaal 2 soorten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails