maandag 1 december 2014

COTM Galaxy

Het is alweer de eerste maandag van de maand december! Dus tijd voor de COTM. Dit keer is het thema galaxy en ik zeg het eerlijk, ik heb nog nooit galaxy nagels gemaakt!...


Op de foto's hierboven en hieronder zie je mijn nailart, ik begon met een zwarte basis en hier overheen glitter. Ik koos 3 kleuren om mee te sponsjes, blauw, roze en wit.
Ik had expres lichtere tinten gepakt omdat ik dacht dat de kleur donkerder zou worden maar niet dus...
Dan nog wat stipjes en sterretjes en klaar.


Hieronder de inzendingen van de andere meiden!

Imke:


Bianca:


Julia:



Esmee:


xNailartForYou:


Cindy:


Lonneke:



Ilse:



Mirjam:



Welke galaxy nailart vind jij het mooist?
xNailartForYou
MissLanghaar
LovelyLonnie
LovewithEssie
Creativenails4fun
Infnails
iOntrend
Brilliantnails
Nailgloss
Jewelnails
make a poll


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails