woensdag 17 december 2014

Bestelling MakeUpMusthaves

Ik wilde al een lange tijd bestellen bij de webshop MakeUp Musthaves maar ik heb het nooit gedaan omdat ik al zo veel makeup heb maar ik had tegen mij zelf gezegd; als je je auto theorie in 1x haalt mag je het bestellen en vorige week maandag was het zo ver; theorie examen!
En raad eens? Ik ben in 1x geslaagd dus een goede rede om nu wel te bestellen vind je niet?


Ik ging voor producten van het merk MakeUp Revolution en ik wilde 2 dingen heel graag;

  • Makeup Revolution Hearts Blusher - Candy Queen of Hearts
  • Makeup Revolution Wonder Palette - Death By Chocolate
2 producten die ik al veel op blogs voorbij heb zien komen en ze moeten geweldig zijn. Ook het uiterlijk is natuurlijk erg mooi en lijkt op een bekend merk.
Dus die gingen sowieso mijn virtuele winkelmandje in. Als laatste product koos ik nog een mooie oogschaduw palette uit met nude/bruin tinten voor maar 5 euro. Ook van het merk MakeUp Revolution.

Ik ben erg benieuwd naar mijn bestelling en er komen natuurlijk review van online.

P.s. onder tussen is mijn bestelling al binnen:




Hebben jullie wel eens besteld bij MakeUp Musthaves?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails