woensdag 12 november 2014

Swatches | Zoya Nagellak

Ik heb ooit eens tig jaar geleden een nagellakje van het merk Zoya getest maar daarna eigenlijk nooit meer maar laatst zag ik op de webshop Big Green Smile prachtige lakken staan dus ik besloot er 2 te bestellen.




De webshop Big Green Smile verkoopt alleen groene producten.


Ik koos voor een fel paars kleurtje genaamd Charisma. (meer paars dan op de foto) en voor een shimmer zilver kleurtje genaamd Trixie.
Trixie bevat echt heel veel shimmer.

De nagellak van Zoya staat voor kwaliteit, bevat alleen gezonde, natuurlijke ingrediënten en bovendien is het vrij van dierlijke producten. De lak blijft lang op natuurlijke nagels zitten en Zoya is zelfs uitgeroepen tot langst dragende nagellak door Woman's Health Magazine.Zoya was de allereerste die een langdragende nagellak zonder giftige stoffen zoals Formaldehyde op de markt brachten, óók kwamen zij als eerste met een sneldrogende topcoat.

Het uiterlijk is mooi, lekker dikke flessen van 15ML.

Zoya Charisma:


Charisma is een prachtige felle paarse kleur, meer paars dan op de foto. Deze droogt matte op.
Deze dekt in 2 laagjes. Wel verwijdert deze moeilijk, het stained namelijk in je nagels, nagelriemen en je huid erom heen.

Zoya Trixie:



Trixie is een mooi shimmer zilveren lak en dekt in 2 laagjes.

De kwastjes zijn verschillend, die van Charisma is heel erg dun en die van Trixie ook dun maar toch breder.
De droogtijd is goed en de lak blijft ook goed zitten maar elke lak blijft bij mij goed zitten omdat ik hele harde nagels heb.

Ze kosten €12,- p/st. en te koop bij BigGreenSmile.


Ontvang 10% korting op het assortiment met de code: 10NAILGLOSS
excl producten waar al een promotie op is geldig tot 1/1/2015

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails