zondag 2 november 2014

Swatches | Primark nagellak setje

Dit Primark setje heb ik laatst gewonnen, daar zagen jullie al een artikel over, en vandaag swatch ik ze voor jullie.


Dit setje heeft geen naam of nummer. Maar er zitten 4 kleuren in, in een super leuk doosje, leuk cadeautje!

De flesjes bevatten 6ml.

Er zitten dus 4 kleurtjes in:

  • Glitter goud
  • Roze
  • Wit
  • Metallic
Ik noem ze gewoon even 01,02,03 en 04


Swatches:
02;

02 is een mooi roze lakje dat dekt in 2 laagjes.

01 over 02:

1 laagje 01 over 02.

03:

03 is een wit lakje dat dekt in 2 laagjes.

01 over 03:

1 laagje 01 over 03.

04:

04 is een mooi metallic kleurtje wat dekt in 2 laagjes.

Ik vind het erg leuke lakje, leuk setje!

Ik weet niet wat dit setje kost omdat ik deze heb gekregen maar het zal niet duur zijn geweest bij de Primark.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails