zondag 23 november 2014

Stylish muziek luisteren met In2Ears

Stylish muziek luisteren? Dat kan tegenwoordig met de leuke oortjes van de webshop in2ears.
Ik ontving de Striking Sophie oortjes. Kijken jullie mee?


In2Ears zorgt ervoor dat jij muziek kan luisteren in de stijl die het beste bij jou past. Wij zijn altijd op zoek naar de nieuwste en trendy producten die jouw outfit compleet maken en daarnaast handig in gebruik zijn!

Hyper modebewuste oortjes, voorzien van afwisselend grotere roze en 2 kleine zilveren kralen. De opvallende hartjes-oortjes zijn bezet met bling bling roze strass steentjes. De bijpassend roze microfoon is ideaal in het ontvangen en beƫindigen van gesprekken. Zelfs het stekkertje is roze om eenheid te bekrachtigen. Volledig bezet snoer van ca 1,2 meter lengte.
Deze Striking Sophie oortjes zijn echt super mooi, roze en zilveren kralen en hartjes oordopjes met steentjes.
Ik had dit echt nooit eerder gezien, echt super leuk dat er kralen om het snoer heen zitten, weer eens wat anders.


En het belangrijkste: het geluid is dat goed of niet? Ja hoor dat is prima.
Alleen dit model oortjes vind ik zelf minder fijn, het andere oortje, geen idee hoe dat heet, maar die platte weet je wel die vind ik zelf wel fijner in mijn oren zitten eigenlijk.


Het uiterlijk is echt geweldig, erg leuk bedacht ook!

Deze Striking Sophie oortjes kosten €25,-
Voor alle andere soorten ootjes neem eens een kijkje op de webshop In2ears.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails