dinsdag 18 november 2014

Shoplog Hilversum

Eens in de zo veel tijd shop ik in Hilversum. Ook al woon ik naast Hilversum ik kom er toch niet vaak.
Maar laatst moest ik nieuwe spijkerbroeken hebben dus besloot ik om er heen te gaan. En ik ben met meer thuis gekomen dan dat het plan was;)


Ik ging naar de Action en kocht daar een leuk roze opberg mandje met bloemen. Deze kost €1,99.
Ook kocht ik nog 5 Sally Hanssen lakjes voor maar €0,99 p/st.


Bij de Kruidvat kocht ik eindelijk 2 van de mooie paletten. Ergens anders hadden ze het telkens niet en in Hilversum wel dus ik kocht er 2.
Ze kosten €5,99 p/st.
Ook kocht ik nog een Shake Me topcoat van Essence. €1,99


Bij een boetiekje genaamd Juicy kocht ik deze leuke laarsjes. Ze kosten €34,95


Bij de Lucardi was er 50% korting op zilveren sieraden. Ik wilde nog nieuwe zilveren ringen dus ik kocht er 2.
€20,- en €12,50.

En waar ik voor ging, 2 broeken bij de CoolCat te zien op de 1e foto. Een donker blauwe en een grijze.

Hebben jullie laatst nog wat gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails