dinsdag 11 november 2014

Review | Melkmeisje douchefoam

Niets is zo weldadig tijdens het koude najaar en de wintermaanden als jezelf van top tot teen verzorgen én verwennen in je eigen badkamer. Ook als je geen ligbad hebt, kun je van je dagelijkse douche een verwenregen en een weldadig spa-moment maken met de onweerstaanbare, weelderige Douche Foams van Melkmeisje! 

Zelf was ik nog niet bekend met het merk Melk Meisje maar mijn moeder kende het nog van vroeger.
De samenstelling van de Melkmeisje Douche Foams is, net als alle producten uit de lijn, 100% zacht en zuiver. De formules zijn verrijkt met melkproteïnen. De vochtregulerende, fluweelzachte samenstellingen bevatten milde ingrediënten voor extra voeding en verzorging van de huid, waaronder vitamine E (tocopherol).

Er zijn 2 geuren:

Magnolia en Sandelhout, verzorgend voor je huid, kalmerend voor je geest
De Magnolia komt oorspronkelijk uit Azië en werd daar door welgestelde Chinezen gebruikt als verzorgende olie tijdens baden en douchen. De bloemige geur van Magnolia in combinatie met de geur van Sandelhout werkt ontspannend en kalmerend. Deze geurencombinatie creëert een weldadig gevoel van rust en balans.

Waterlelie en Zeemineralen, verfrissend voor je lichaam, verkwikkend voor je geest
De Waterlelie wordt ook wel de ‘Koningin van de waterplanten’ genoemd en staat in de Oosterse cultuur symbool voor pure schoonheid. De geur van waterlelie is fris en verkwikkend. Zeemineralen en het ultieme Spa-gevoel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, vanwege de heilzame eigenschappen die deze hebben voor het lichaam. Melkmeisje Douche Foam Waterlelie & Zeemineralen bevat onder andere zout uit de Dode Zee en magnesium. Deze ingrediënten zorgen voor de revitalisering en verfrissing van je lichaam. 

Ik vind ze beide eigenlijk heel erg lekker, de waterlelie en zeemineralen heeft net even iets meer geur maar beide zijn echt heerlijk.

Na mijn gevoel zitten deze douche foam echt heel vol en als je het wilt gebruiken moet je niet te hard drukken, er zit veel kracht achter.
Ik heb altijd de douchte foams van Rituals maar ik vind dat die altijd zo snel leeg zijn en na mijn idee zit hier gewoon veel meer in, ze voelen ook vol en zwaar aan.


  • Huidvriendelijk
  • Vochtregulerend
  • Dermatologisch getest
  • Vrij van kleurstoffen
  • 100% vrij van parabenen
Het uiterlijk van de douche foams zijn super leuk, vrolijk en past bij de geur.
Ze schuimen ook echt super goed en ruiken lekker onder de douche. Ik vind ze erg fijn in gebruik en mijn huid is er ook blij mee.

Melkmeisje Douche Foams kosten € 3,49 p/st. voor 200 ml.
De Melkmeisje-producten worden verkocht via supermarkt en drogisterij.
Voor meer informatie is er de website: www.melkmeisje.com


Kennen jullie deze Melkmeisje douche foams al?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails