vrijdag 7 november 2014

Review | Malu Wilz 24hr Everlasting Mascara

Kennen jullie het merk Malu Wilz al? Malu Wilz is een Duits merk waar ik eerst nog geen ervaring mee had maar toen ik laatst de kans kreeg om een mascara te testen ben ik bekend geworden met dit merk.

Ik review in dit artikel de Malu Wilz 24hr Everlasting Mascara.





Malu Wilz 24hr Everlasting Mascara:
De hoge duurzaamheid geeft u 24 uur plezier van deze mascara. Met de praktische plastic borstel is de mascar gemakkelijk en gelijkmatig aan te brengen. De wimpers zijn perfect van elkaar te scheiden en de intense kleur geeft u wimpers een prachtige uitstraling.
Het uiterlijk is glimmend zwart en loopt taps toe. Er zit 9ML in.
Met zilveren glimmende letters staat het merk rop.

Het borsteltje is van plastice haartjes.
En 1 rij haartjes is langer dan de andere. Ze zijn wel best hard dus oppassen voor je ogen.


Het resultaat:

Ik vind het resultaat er erg mooi uit zien, mooi zwart en maakt mijn wimpers langer. Ook blijft deze goed zitten de hele dag.

Wat vinden jullie van het resultaat?

Deze mascara kost €17,25 en te koop bij Care For Skin .


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails