zondag 16 november 2014

Review | Kneipp douche scrub

De nieuwe Kneipp douche scrub mint-eucalyptus; genieten van een verzorgde, gladde huid én een moment van pure frisheid.


Ik ben altijd nog op zoek naar een goede scrub voor onder de douche en deze is echt op dit moment mijn favoriet.
Een heerlijk fris gevoel, intensieve verzorging en een milde natuurlijke scrub, kan dat met één product? Jazeker! Kneipp presenteert de nieuwe mint-eucalyptus douche scrub. Een natuurlijke doucheformule die de huid verzorgt, het lichaam verkwikt en die dode huidcellen op milde wijze verwijdert door fijne scrubdeeltjes van jojoba. De frisse geur verdrijft vermoeidheid en je stapt met een stralend gladde huid tintelfris de douchecabine uit.
Deze douche scrub ruikt heerlijk fris naar mint/eucalyptus, lekker hoor! De scrub bevat best grootte scrub deeltjes maar is niet grof.
Het schuimt lekker en brengt goed aan.

En na de douche? Mijn huid is dan echt heerlijk zacht, echt super zacht! Ik hoef niet eens een crème daarna te gebruiken, mijn huid is helemaal niet droog dus deze voedt ook nog eens.

Het uiterlijk van Kneipp vind ik echt leuk ook en handig.


De nieuwe Kneipp douche scrub mint-eucalyptus is vanaf nu verkrijgbaar bij diverse drogisten voor € 7,99 (200 ml)


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails