dinsdag 25 november 2014

Oriflame Giordani Gold Pearls Blush

De kerst collectie's vind ik altijd erg leuk elk jaar, lekker feestelijk!
Het merk Oriflame komt ook uit met een prachtige kerstcollectie.
De collectie is van het merk Giordania Gold en heet Baroque.
Ik laat jullie vandaag een prachtige pareltjes blush zien. Kijken jullie mee?

Wat zijn de feestdagen zonder goud en glamour? Geïnspireerd door de elegantie van de Barok en doordrenkt met de luxueuze glans van goud, creëerde Oriflame de nieuwe limited edition Giordani Gold ‘Baroque’ Feestlook. Voor de teint zijn er de Giordani Gold Baroque Blushing Pearls, een perfecte mix van microparels die de huid een geraffineerde gouden gloed en een onberispelijke teint geven. Deze parels voor de teint zijn verrijkt met waardevolle mineralen om de huid een stralend uiterlijk te geven.

De pareltjes zitten verpakt in een mooi goud doosje, erg feestelijk.


De verpakking zelf is ook goud en best dik qua formaat. Het is echt een mooie stevige verpakking.


Als je de verpakking open maakt zie je een spiegel en eerst een kussentje ter bescherming van de pareltjes maar als je die eraf haalt zie je de prachtige pareltjes.


Er zitten verschillende kleuren en formaten pareltjes in. Van licht beige tot bruin/rood. En misschien raar, maar de ruiken ook nog eens lekker.


Swatches:


Als je met je kwast er door heen gaat krijg je een mix van de kleuren en dan is de kleur roze met prachtige shimmer.
Het is een mooie subtiele kleur met ook een subtiele shimmer. Mooi hoor! Ik houd wel van een subtiele blush omdat ik ook een lichte huid heb hoeft het van mij niet zo opzichtig te zijn.

Oriflame Giordani Gold Baroque Blushing Pearls € 30,00/ 25 g.
De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal en via de website: www.oriflame.nl

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails