donderdag 13 november 2014

Nieuw | Kelloggs Hot

Ik wil is een keer eens wat voor in de ochtend, normaal eet ik altijd brood maar op een gegeven moment verveeld dat zeg maar, dan wil je eens wat anders.
Dus laatst kreeg ik de kans om het nieuwe Kellogg's HOT product te testen.


De nieuwe Special K Hot 3 granen Original en Rode Vruchten zijn de eerste Kellogg ontbijtgranen in Nederland die zowel warm als koud gegeten kunnen worden. De porridge is het hele jaar lekker en kan met allerlei producten gecombineerd worden om steeds een nieuw ontbijt op tafel te zetten, bijvoorbeeld vers- of gedroogd fruit, gewone melk of sojamelk en amandelen. Tijdens de koude ochtenden van het najaar en de winter is Special K Hot 3 granen een lekker ontbijt dat het hele gezin opwarmt.

Wat vind ik ervan?:
Ik heb de versie rode vruchten geprobeerd, ik eet normaal nooit zo iets dus was wel benieuwd.
Ik heb het eerst koud geprobeerd omdat het met melk moet en warme melk lus ik niet dus heb het koud gegeten.
Je doet eerst de inhoud van het zakje in je kom en vult dan het zakje met melk tot de streep en doet het dan in de kom, dan heb je precies genoeg.
Ik vind het eerlijk gezegd best veel melk eigenlijk.
De smaak; tsja het is niks voor mij om op al die dingetjes te kauwen, het blijft allemaal tussen je kiezen zitten;) De smaak zelf is vrij zoet vooral als je net zo'n vruchtje hebt.


Special K Hot 3 granen is te koop bij Nederlandse supermarkten verkrijgbaar in de smaken Original en Rode Vruchten. De smaak Original is beschikbaar in verpakkingen van 7 zakjes (27 gram per zakje) en de smaak Rode Vruchten is beschikbaar in verpakkingen van 6 zakjes (27 gram per zakje). Beide hebben een consumenten adviesprijs van 2,19 euro.

Wat eten jullie 's ochtends?

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails