donderdag 20 november 2014

Essence | How To Make Nude Eyes Make-up Box

Al een tijdje liggen de leuke Essence make-up boxen in een aantal Kruidvat filialen maar nooit 1 waar ik was tot ik laatst in Hilversum kwam er daar hadden ze het grote Essence schap.
Ik kocht o.a. dit mooie How To Make Nude Eyes Make-up Box.

Ik vind deze boxen echt heel erg leuk, goed stevig en mooi vorm gegeven.
Er zit ook een spiegel en een applicator.


Er zitten 6 kleuren in, van lichte highlighters tot donker bruin. Allemaal met shimmer.
En ik houd van shimmer dus dat komt mooi uit.


Achter de spiegel zit een vakje waar 2 kaartjes in zitten. Op elk kaartje staat 1 look en dan in 2 talen.


Swatches:

Wauw het pigment valt mij reuze mee, de oogschaduwem zijn ook lekker zacht maar niet te zacht dat ze kruimelen.
De 1e kleur zie je helaas haast niet maar dat is een lichte highlighter.

Ik vind dit een erg leuke box, mooi om een neutrale ooglook mee te maken en de laatste tijd gebruik ik alleen maar bruine tinten.

Deze kost €5,99 en te koop bij de Kruidvat met een groot Essence schap of online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails