woensdag 26 november 2014

DA Schoencadeautjes

DA pakt uit in de december maand met leuke schoencadeautjes. 


De DA 3-in-3 nailart pen maakt nagels ware creaties. Eenvoudig te creeren door het extra dunne kwastje. De sweet kiss variant bestaat uit roze nagellak met paars/parelmoer nailart steentjes. 


Nailart pennen zijn erg makkelijk deze heeft als je de dop eraf trekt een metalen pennetje voor stipjes en als je de dop eraf trekt heb je een gewoon nagellak kwastje.

Ik had persoonlijk eigenlijk verwacht dat er een striper bij zou zitten in plaats van een gewone.
De roze lak dekt al in 1 laagje.

De steentjes:

De steentjes zijn super mooi, je ziet telkens andere kleuren erin als je ze beweegt.
Ik heb op een nagellakwieltje even de roze gelakt met de steentjes erop en een groen nageltje met roze stipjes gemaakt met het pennetje.
Het pennetje werkt wel handig alleen vind ik het moeilijk om te doseren zoals je ziet, je moet niet te hard maar ook weer niet te zacht knijpen.


Deze kost €2,49 en ook verkrijgbaar in het zwart.

Zo heeft Da een Sint en Piet bad en doucheschuim die ook nog eens ruimt naar melkchocolade. Op het etiket is ruimte voor een persoonlijke noot.


Het is een leuk schoencadeautje en het kost maar €0,99 voor 300ml, niet duur dus!

De geur vind ik niet echt lekker, echt zo'n neppe vieze melkchocolade geur, nee niet lekker......
Het schuimt wel goed en maakt je huid goed schoon.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails