zaterdag 1 november 2014

BornPrettyStore

Ik heb vandaag voor jullie weer wat producten van BornPrettyStore. Dit keer een kwastje en een oogschaduw palette.



Kwastje:
Eerst het kwastje, deze zit verpakt in een plastic goedkoop hoesje maar ik kreeg deze er haast niet uit, het kwastje zat er gewoon in vast. Toen ik het kwastje er eindelijk uit had plakte het helemaal,niet echt lekker. Het plak ging er helaas ook niet meer af.
Dus zelf zou ik deze niet gebruiken en de haren van het kwastje vind ik zelf ook niet zo fijn. Ze zijn wel zacht en soepel maar op de 1 of andere manier vind ik het niks. De haren zijn totaal anders dan mijn favoriete Zoeva kwasten.


Deze kost $2,29 dus omgerekend €1,80

Oogschaduw palette 04:
Dit oogschaduw palette zit verpakt in een goud doosje en ook het uiterlijk zelf is glimmend goud.
Er zitten 4 glitter kleuren in.


Er zit ook een sponsapplicator bij.


En handig, een spiegel aan de binnenkant!


Swatches:

Oh wat vallen die swatches tegen zeg..... Heel veel glitters maar weinig pigment, jammer zeg.
De kleuren leken me zo mooi in de verpakking.

Deze kost $8,79 wat omgerekend €6,95 is. Best een dure prijs eigenlijk.

Met de kortingscode NAILH10 krijg je 10% korting op je bestelling!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails