zaterdag 29 november 2014

3x W7 Perfect Eyes (Big Bazar)

Bij de Big Bazar kocht ik laatst 3 mono oogschaduwen van het merk W7, ze waren nu maar €0,98 p/st.! Ik had er al een paar en die waren super mooi dus ik kocht er 3.


Het zijn mono oogschaduwen uit de Perfect eyes collectie. Bij de Big Bazar waar ik was hadden ze alleen bruin tinten maar dat draag ik ook het meest.

Het uiterlijk is simpel, een zwart rondje met een doorzichtig rondje in de deksel zodat je goed de kleur kan zien.

Ik kocht:
Burnt Plum - Pebble - Hot Chocolate
3 mooie bruin tinten met shimmer.


De oogschaduwen zijn heerlijk zacht en hebben een goed pigment zoals je hieronder kan zien.

Het zijn erg mooie kleuren, perfect voor mij en ik heb ze al vaak gebruikt zijn erg fijn en zeker voor die 98 cent!.

Hebben jullie ze al gekocht bij de Big Bazar?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails