woensdag 22 oktober 2014

Swatches | Sally Hansen (Action)

De vorige Sally Hansen Xtreme Wear waren zo goed bevallen dat ik er laatst nog 2 kocht bij de Action. Kijken jullie mee naar de swatches?


Ik had er toen (klik hier voor het artikel) al 5 gekocht en ze bevielen zo goed en ze hadden nog mooie kleurtjes dus besloot ik er nog 2 te kopen.
Dit keer een lief roze kleurtje 440 Pinch of Punch en een groen kleurtje 460 Perfect Pear-ing.

440 Pinch of Punch:

Pinch of Punch is een prachtig roze kleurtje wat dekt in 2 laagjes.

460 Perfect Pear-ing

Perfect Pear-ing is ook echt een prachtig kleurtje. Maar helaas dekt deze pas in 3 laagjes...

Ze lakken super fijn, hebben een dun en lang kwastje maar dat vind ik erg fijn lakken. Ook drogen ze snel.

Ik denk als er nog meer leuke kleurtje zijn dat ik er nog een paar koop;)

Ze kosten maar €0,99 p/st. en te koop bij de Action


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails