vrijdag 17 oktober 2014

Swatches | Rimmel Salon Pro (Action)

Bij de Action kocht ik laatst Rimmel nagellak uit de Salon Pro collectie voor maar €2,29 p/st. Ik had nog geen nagellak uit deze collectie dus was erg benieuwd!



Normaal zou ik zelf haast geen duurdere merken nagellak kopen, maar bij de Action kosten ze maar €2,29 p/st. en dat vind ik een goed prijsje.

Ik kocht er 3, ook 1 uit de Kate lijn.

De lakjes vind ik mooi vorm gegeven en ze lakken ook nog eens fijn. Ook de droogtijd is prima.

347 Disco Fever (Kate):

 Dit is een prachtig paars/rood lakje met shimmer erin.
Deze dekt in 2 laagjes.

608 Its Lush:

 Deze is ook echt heel mooi! Groen met een zilveren shimmer erin. 
Deze dekt in 3 laagjes.

618 Little Boy Blue:

 Wauw, dit is ook zo'n mooie kleur. Prachtige tint blauw.
Deze dekt in 2 laagjes.

Ze hebben nog veel meer mooie kleuren maar ik koos voor deze 3, wellicht dat ik er nog meer bij ga kopen.

Ze kosten maar €2,25 en verkrijgbaar bij de Action.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails