zondag 19 oktober 2014

Review | Oriflame The One Manicure

Oriflame introduceert met The ONE Nagelverzorging een complete lijn met verzorgende, versterkende en groeistimulerende manicureproducten. Dankzij deze hoogwaardige formules heb je vanaf nu geen problemen meer met gebroken, zwakke of slecht groeiende nagels.

Ik heb de producten voor jullie getest!





Oriflame The ONE  Nail Polish Remover            (€10,00/75 ml.)

'Een nagellakremover die snel en effectief zelfs de meest donkere kleuren nagellak verwijdert. Bevat verzorgende, hydraterende ingrediënten voor gezond uitziende nagels. Delicate amandelgeur en een acetonvrije formule die de nagels niet uitdroogt.'

Het heeft een klein gemakkelijk flesje, handig om mee te nemen. En een pluspunt, het heeft een klein gaatje dus je hoeft niet bang te zijn dat er te veel uitkomt.
Dus deze is zuinig in gebruik, je pakt niet gauw te veel. Wel heeft deze helaas niet een geurtje, gewoon remover geur.
Maar ik vind wel dat mijn nagellak er iets moeilijker af gaat dan anders. Dan kan natuurlijk ook komen doordat het een heel klein gaatje heeft , dat ik anders meer remover op mijn watje hebt.
Het verzorgd mijn nagels wel, ze worden niet droog na gebruik.

Oriflame The ONE  Nail Food                  (€9,00/8 ml.)

'Ultravoedende werkstoffen in deze formule hydrateren en helpen om droge, zwakke nagels te herstellen. Bevat essentiële voedingsstoffen en oliën om droge en gespleten nagels te helpen voorkomen en een gezonde nagelgroei te bevorderen. Niet vette, snel absorberende formule.'

Je hebt echt maar heel weinig nodig want anders is het te vettig. Je nagels krijgen een mooie glans ervan. De geur is echt heerlijk alleen het trekt niet snel in dus afnemen met een doekje is wel nodig.

Oriflame The ONE Grow Booster          (€9,00/8 ml.)

'Deze intensief voedende formule helpt de nagels langer en sterker worden in 3 dagen. Verrijkt met kiwi-extract en vitamine C en E om de nagels en nagelriemen te beschermen, voeden en hydrateren. Gemakkelijk aan te brengen en wordt snel geabsorbeerd.'

Ik merk ik eigenlijk geen verschil mee, mijn nagels zijn natuurlijk en lang en hard, harder en sterker kunnen ze volgens mij niet worden;)
Ook ruikt deze lekker. Is ook ietwat vettig en je moet het dun aanbrengen.

Oriflame The ONE Cuticle Scrub            (€9,00/7 ml.)

'Deze hydraterende, verzorgende gelformule met microbolletjes verwijdert een droge, ruwe nagelriemhuid, zodat de nagelriemen er mooier uitzien. Verrijkt met voedingsstoffen zoals rode algenextract en jojoba olie om de huid rondom de nagels te verzorgen en verzachten.'

Deze heeft echt een heerlijke geur en zit in een handige meeneem tube. Deze scrub vind ik erg lekker en fijn in gebruik. Je nagelriemen zien er na gebruik veel gezonder en beter uit.

Oriflame The ONE Cuticle Cream          (€9,00/10 ml.)

'Luxe crème met amandelgeur voor de nagels en nagelriemen die droge nagelriemen en de huid rondom de nagels hydrateert. Met ultra-verzorgende sheabutter, hyaluronzuur en glycerine voor soepelere, gehydrateerde en mooi uitziende nagelriemen.'

Je hebt hiervan heel weinig nodig en ook deze ruikt heerlijk! Dit is een goede combinatie met de scrub.

Oriflame The ONE  Nail Brightener                     (€9,00/8 ml.)

'Nail Brightener vermindert verkleuringen van de nagels en zorgt voor een natuurlijk ogende nagelfinish. Met citroenextract voor een natuurlijke en optische glans en voor onmiddellijk egalere nagels. Sneldrogende formule die de nagels laat ademen. De textuur droogt met een glanzende, transparante finish.'

Oriflame The ONE  Nail Shield                              (€9,00/8 ml.)

'Een 4-in -1 oplossing voor de nagels: beschermt, verhardt, maakt ze sterker en vult groefjes op. De nagels zien er gezonder, gladder uit en voelen veerkrachtiger aan in slechts 3 dagen. De formule beschermt de nagels tevens tegen splijten en schilferen. Versterkt met ijzer, calcium en vitamine E voor een totale nagelverzorging.'

Ik heb beide op gedaan, zie hier het resultaat:

Op de 1e foto zie je mijn prachtig (ahum) kale nagels en op de 2e foto draag ik op mijn wijs en middel vinger de brightener en op de andere 2 de shield. Ze drogen beide erg snel.
de Nail Shield laat een prachtige glans achter, erg mooi!
Ik weet nou niet wat ik van de Nail Brightener vind, vind het een beetje een aparte kleur.

Ik vind het een erg mooie en fijne lijn. De producten ruiken lekker, zien er goed uit en doen wat ze moeten doen.

De Oriflame-producten worden verkocht via het directe verkoopkanaal en via de website: www.oriflame.nl

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails