donderdag 23 oktober 2014

Review | Nivea. Klaar voor de winter?

In de winter neemt het vochtgehalte van onze huid af met het dragen van al die extra lagen warme kleding en temperatuurwisselingen – warm binnen, koud buiten. Met al onze bezigheden in een dag, wil de lichaamsverzorging die onze huid verdient er nog wel eens bij inschieten. Terwijl wij vrouwen er wel van houden om goed voor onszelf te zorgen. Met het aanbreken van de winter zijn er geen excuses meer: om je huid zacht, mooi en verzorgd te houden is hydrateren met een bodylotion essentieel. 


Ik heb in de winter altijd droge handen en huid dus deze producten komen goed van pas! 
Ik heb bovenstaande producten voor jullie getest. In dit artikel vertel ik over de Nivea producten. In een ander artikel komen de Labello's aan bod.

NIVEA Zijdezachte Handcrème 100ml

Productomschrijving
Deze crème maakt je handen zacht en soepel en geeft de huid meer veerkracht.

Het is een handig formaat tube en ohh wat is deze lekker zeg! De geur is heerlijk en deze blijf je ook een tijdje ruiken aan je handen maar mijn handen worden ook heerlijk zacht.
Je ruikt door de geur heen echt de Nivea geur, je weet wel van die blikjes.
Je hebt maar een klein beetje nodig voor je handen.

Gebruiksadvies
Breng de crème gelijkmatig aan over de handen.

De crème trekt lekker snel in en je handen worden heerlijk zacht.


Ik gebruik deze nu al een tijdje en ben echt fan! Heerlijke handcrème, deze staat nu op mijn nachtkastje, heerlijk vind ik het om elke dag een handcrème te gebruiken.
Het heeft een vrij dunne substantie.

Consumentenadviesprijs
100 ml €4,06

NIVEA Verzorgende Body Milk 250ml
Productomschrijving
Verzacht en beschermt. Bevat amandelolie en vitamine E. Deze bodymilk kan gebruikt worden voor de dagelijkse verzorging van de droge huid. De droge huid wordt zichtbaar zachter en soepeler.

De verpakking is heel handig, groot formaat en als deze bijna op is kan je deze gemakkelijk op z'n kop zetten.
De geur is heerlijk fris. Het duurt wel even voordat deze volledig is ingetrokken maar dan heb je wel een super zachte huid en je huid ziet er gewoon mooi/glanzender uit na gebruik.

Gebruiksadvies
Breng de body milk gelijkmatig aan over het gehele lichaam.


Ik heb zelf altijd last van droge armen en benen en ik gebruik deze nu regelmatig en ik heb geen last meer van een droge huid. Erg fijn!

Consumentenadviesprijs
250 ml €5,19


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails