dinsdag 21 oktober 2014

Review | Action Max & More Oogschaduw Palette

Jullie hebben deze Max and More oogschaduw paletten vast al vaak voorbij zien komen op andere blogs en ook ik swatch er 1 voor jullie.
Dit palette komt van de Action vadndaag en verkrijgbaar in 4 kleuren.
Kijken jullie mee?


Er was bij 'mijn' Action maar 1 soort; 01 Forrest Palette. Alle 4 de paletten hebben namen en nummers, leuk hoor!


Dit palette bevat bruin, groen en grijs tinten. Het doosje ziet er best groot uit en als je dan het palette eruit haalt valt het een beetje tegen en het ziet er goedkoop uit. Maar het is ook super cheap.


Er zitten 28 oogschaduwen in en 2 spons applicators.




Swatches: 


Nou de swatches spreken voor zich denk ik? Het pigment van de meeste kleuren is prima in order. Sommige lichte en natte kleuren vallen tegen maar bijna alles is prima gepigmenteerd. Wel zijn ze erg korrelig maar duurdere merken hebben dat ook dus dat maakt niet uit. Wel met opbrengen moet je goed opletten en je kwast goed aftikken uiteraard.


Ik ben erg blij met dit palette en ik hoop dat ik de andere ook nog kan bemachtigen.

Dit palette met 28 kleurtjes kost maar €2,49! en verkrijgbaar bij de Action.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails