zaterdag 25 oktober 2014

Review | 2x Labello

Ik houd van Labello's! Ik krijg altijd van mijn opa en oma regelmatig wat Labello's want ik gebruik ze dagelijks dus ze gaan hard!
Vandaag vertel ik jullie meer over de Pearly Shine en Hydro Care.

Ik heb onderhand alle soorten wel gehad, de classic blijft mijn all time favorite maar een keer wat anders vind ik ook wel fijn.


Labello Hydro Care Stick - 4,8 gr. / 5.5 ml


Productomschrijving
Snakken je lippen naar wat vocht? Hydro Care verzorgt gebarsten lippen met een langdurige hydratatie. Het zuivere water en de aloë vera maken zelfs de droogste lippen opnieuw zacht en glad. De vernieuwende formule houdt het vocht in de lippen vast en ondersteunt het natuurlijke hydratatieproces, een garantie voor gezonde lippen. De lichte textuur kleeft niet en heeft een lekker frisse geur.

Ik houd van Labello's, en deze hydro care is erg fijn, heeft haast geen geur en blijft lekker lang zitten. Mijn lippen worden heerlijk zacht, net zoals met andere labello's.

GebruiksadviesDagelijks rechtstreeks op de lippen aanbrengen, zoveel als nodig of zoveel je maar wilt. Als de lippen droog aanvoelen: regelmatig aanbrengen om het vocht vast te houden.

Consumentenadviesprijs
€3,24

Labello Pearly Shine Stick - 4,8 gr. / 5.5 ml


Productomschrijving
Wil je graag zachte, sensuele lippen? Pearly Shine maakt je lippen zijdezacht met een subtiele parelglans. Een vleugje lichtroze en een zachte glinstering maken je lippen extra vrouwelijk. De zijde-extracten voeden je lippen intensief en houden het vochtgehalte op peil. Een SPF 10 beschermt tegen UVA- en UVB-straling.

Deze heeft een heerlijke geur en geeft ook een beetje kleur af, is weer eens wat anders!

Gebruiksadvies
Zo vaak aanbrengen als nodig om de lippen te voeden met een flatterende parelmoerglans en een onopvallend vleugje roze.

Consumentenadviesprijs
€3,14

De Pearly Shine geeft een beetje een metallic glans aan je lippen en de hydro care is alleen glimmend.


Ik merk zelf eigenlijk niet echt een verschil tussen de labello's, ik vind ze veel fijner dan andere merken. Labello's blijven lang zitten en houden mijn lippen lekker vettig.

Ik zeg het maar nog een keer, ik houd van Labello's haha;) Ze houden mijn lippen lekker vettig, zijn niet stroef en blijven lang zitten.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails