zondag 26 oktober 2014

Nailart | Gradient Sand

Deze gradient zag ik bij Lin van www.linvant.nl en ik had zelf ook de 3 P2 sand lakjes dus ik besloot om deze na te maken.


Deze gradient is dus gemaakt met 3 P2 lakjes;
  • P2 Sand Adorable
  • P2 Sand Lovely 
  • P2 Sand Dreamy 
Op de één of andere manier staat deze nailart gewoon niet mooi op de foto, in het echt is deze gewoon veel mooier.....



Een gradient maken is gewoon super makkelijk.
Ik lak mijn nagels eerst altijd wit (essence hup holland hup). Laat dit goed drogen.
Ik heb altijd een pak schuur sponsjes liggen, lekker goedkoop en werken goed.
Zet strepen nagellak op het sponsje en dep op je nagels. Ik doe voor elke nagel opnieuw nagellak op het sponsje.
Ik heb 2 lagen aangebracht.
Daarna moet je je vingers schoonmaken, met sand nagellak is dat veel lastiger dan met gewone nagellak. Je kan ook je vingers afplakken met plakband.


Wat vinden jullie?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails