zaterdag 4 oktober 2014

Nailart | French Flowers

Ik heb eindelijk weer eens een nailart voor jullie! Deze maakte ik een tijdje geleden  voor mijn verjaardag.
Kijken jullie mee?



Deze bloemen hebben jullie vast al eens bij mij gezien en nu maakte ik ze maar maar dan met basis een french manicure.



Ik heb eerst de french manicure gemaakt uit de losse hand en dit goed laten drogen. Ik heb het met een witte striper afgetekend en toen ingekleurd.

Toen dit droog was heb ik met een roze striper de bloem blaadjes gemaakt.


Na de bloemblaadjes maak je de zwarte strepen tussen de blaadjes door met een striper. Dan de stipjes met een dotting tool en als laatste de zilveren en witte streepjes in de blaadjes zelf.


Topcoat erover heen en je bent klaar.

Ik vind het zelf erg mooi gelukt en ik kreeg veel complimentjes erover.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails