donderdag 16 oktober 2014

Kruidvat + Action Shoplog

Van de week ben ik bij de Kruidvat geweest en bij de Action.
Van de Kruidvat had ik nog een cadeaubon dus heb lekker rond gesnuffeld, ik ging eigenlijk voor het 3 meter schap van Essence maar die was er nog niet dus heb ik andere leuke dingen gekocht.

Kijken jullie mee?

Dit heb ik gekocht:
Kruidvat:
- Bruine tas met studs en binnentas €12,99
- Portemonnee leder €14,99
- Oogschaduw kwast €0,99
- Riem €6,99

Action:
- Patch paper €0,49
- Mandala kleur boek €0,79
- Rimmel en Essie (Miss Fancy Pants) nagellak €2,25 p/st.
- Armband €0,79
- Rond canvas doek €0,49

* alle prijzen weet ik niet meer 100% zeker.

Ik kreeg veel vragen op Instagram over het Essie lakje van de Action, bij de Action in Barneveld vond ik er 3 in de bak van Rimmel en L'oréal van €2,25 p/st. Dit kleurtje en een donker rode. Ik weet niet of het nieuw is of dat ze al langer in de winkels liggen.

Hebben jullie pas nog wat leuks gekocht bij de Kruidvat/Action?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails