woensdag 10 september 2014

Swatches | W7 In The Buff Oogschaduw Palette

Eindelijk heb ik het W7 In The Buf palette kunnen bemachtigen! Ik had het ook wel via internet kunnen bestellen maar vind oogschaduw verzenden toch best kwetsbaar en eerst hadden ze bij de op=op voordeelshop in Apeldoorn ze niet maar laatst hadden ze het In The Buff palette en het In The Nude palette. Ik kocht ze beide en vandaag laat ik jullie het In The Buff palette zien.


Het uiterlijk alleen al is super mooi, in een tinnen blikje. Op de achterkant staat informatie en de kleuren.


Er zitten totaal 12 kleuren in, matte en shimmer, donker en licht.
De binnenkant is niet van plastic maar een soort van spons achtig iets.

Er zit ook een kwastje bij, die is opzich ook wel fijn.

Swatches:
Hierboven de swatches van de 12 kleuren. Er zitten wat matte kleuren bij zoals de 1e, 5e en 12e. De rest is met shimmer.
Het pigment is super goed, prachtige kleuren en goed te combineren.

Ik ben erg blij met dit palette, een mooie toevoeging aan mijn stash.

Ik kocht deze bij de op=op voordeelshop voor €7,98


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails